Webshop szövegírás
Szuperek a termékeid, csak senki nem veszi meg őket?
Miért kell a webshopoknak szükségük a szövegírásra? Egyáltalán hova kell egy webáruházban szöveget írni? Máris mutatom!
Az unalmas termék szövegek ideje lejárt!
Felejtsd el a sablonos, száraz és érdektelen termékismertetőket. Ha el akarsz adni, és sokat akarsz eladni, akkor el kell rugaszkodnod a klasszikus leírásoktól. A termékleírások ugyanis jóval többek a méretek és felhasznált anyagok ismertetésénél.
A pár soros, száraz tényeket felvonultató szövegek helyett legalább 2000-3000 leütéses, kreatív szövegekre van szükséged. Ezen szövegek célja, hogy bemutassa a terméket, eloszlassa a vele kapcsolatos kételyeket, felkeltse a vásárló érdeklődését, ezzel pedig növelje az eladások számát.
A webáruházak fő-, és alkategóriákba rendezi a termékeket, hogy a vásárló könnyebben eligazodjon közöttük. Ezeknek a kategóriáknak pedig kreatív és informatív leírásokra van szükségük, melyek erősítik a vevő vásárlási szándékát, segítenek eligazodni a termékcsoportok között, továbbá a keresőoptimalizálásban is nagy szerepük van.
Ha a termékeidet címkékkel látod el, akkor a látogatók azok között keresve is megtalálhatják, amire szükségük van. Bár fura lehet, de a címkéknek is célszerű egyedi leírást készíteni.
Minek egy webshopnak blog? Az én véleményem szerint nincs olyan cég, akinek ne lenne hasznára egy blog. Így van ez a webshopokkal is.
A shop termékeivel szinkronban lévő érdekes tartalmak nem csak a keresőoptimalizálást segítik, de értékes információkat adhatnak leendő vásárlóid számára. Sok példát láttam arra, mikor egy blog cikk nyomán jött rá egy-egy vásárló, hogy a shop egy adott termékére szüksége van.
Nincs annál bosszantóbb, amikor az ember tanácstalanul áll a webshop egy oldala előtt, mert nem tudja merre tovább. A tájékoztató szövegekkel megkönnyíthetjük a vásárlók számára az eligazodást.
Ha a shopban több lehetőséget is kínálsz, például több szállítási vagy fizetési módot, célszerű egy rövid és érthető magyarázó szöveget írni, amiből gyorsan és érthetően lehet tájékozódni a feltételekről.
Mondhatnád erre, hogy az ÁSZF-ben minden le van írva, de a tapasztalatom azt mutatja, minél több kattintásra van az ügyfél a válaszoktól, annál biztosabb, hogy végül nem fog vásárolni.
A webszövegírás több tényezőtől függ, nem csak az elkészítendő szöveg mennyiségétől. A pontos árajánlat előtt mindenképpen egyeztetnünk kell a témáról és az egyéb igényeidről, hogy ezek tükrében pontos ajánlatot tudjak adni.
Töltsd ki az alábbi űrlapot és vedd fel velem a kapcsolatot!